2009-08-03

Måndag

Klippningen blev bra. Jag känner mig nöjd. Det blev lite kortare än jag hade tänkt. Men jag känner mig för första gången på länge faktiskt nöjd efter en klippning. Det tack vare Anna =)
Dagens ros går till henne!

Jag har fått andra saker uträttade idag. Enligt mig ganska viktiga saker. Dock så vore det bra om det fortsätter på samma sätt imorgon. Det är dessutom ett stort + om det går lika bra, eller kanske till och med ännu bättre med det jag ska göra imorgon. Sen är det en fördel om det fortsätter på samma sätt i några veckor framåt. Jag vill bara att allt ska lyckas och bli bra, helst perfekt!

Jag har även fått en tid hos en speciallist på fötter, han ska få kolla vad det är för fel på mina och sedan göra några svindyra inlägg till mig. Ja det blir säkert bra det också, så slipper jag förstöra mina skor efter en användning. Det är nog trots allt värt det!

Sen du anonyme som skriver om distansförhållande och att det inte ska vara enkelt, vem är du och var vill du komma? Föregående inlägg hade väl ingenting med det att göra?

KICKS imorgon. Taggad? Nej! Men vad göra? Bara gilla läget!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Distansförhållande, =Ang din framtid

marielle sa...

Fast det var inte alls det jag skrev om!

Anonym sa...

Nähä, Okey!
2 veckor kvar till flytt.

marielle sa...

Du verkar lite smått glad över detta?

Janni sa...

Nya frillan blev super!

Anonym sa...

Inte det minsta glad.
Blir mer ledsen!

marielle sa...

Det låter ju bra det i alla fall!

marielle sa...

Tack Janni! Det känns bättre nu när jag vant mig lite mer =)