2009-08-04

Tisdagkväll

Vad intressant att folk till och med har börjat bry sig om mitt förhållande. Distans eller ej, svårt, lätt, krångligt, what ever. Är inte det min business? Aja, skitsamma. Lite smått underhållande får man lov och säga att det är.

Jag har köpt en ny parfym. Jag vet egentligen inte om det var min "stil" på parfym. Men jag gillade den i alla fall just för stunden. Så den funkar ett tag. Tills jag blir less. Jag har ju några att välja på så att säga.



Jag har haft ett intressant samtal idag. Vi får se var det leder och vad som händer härnäst. Möte fortast möjligt, så fort som möjligt. Helst igår. Jag är taggad!

Har kikat på allsången, det är en het vakt där. Han brukar stå vid scenen. En sådan där se men inte röra, du vet!

Är det sängen nu tro, ja det blir nog så. Är ensam i natt!