2009-11-16

En vecka i Stockholm

Idag är det måndag och jag har snart varit här i Stockholm i en vecka, och jag längtar hem. Pink var för övrigt ett av det grymaste jag har varit med om, helt klart en upplevelse, även om det inte blev som planerat i övrigt. Bilder och eventuellt något litet klipp kommer senare.

Besöket på Dermarome förra veckan var mer positivt än jag hade trott, vilket var roligt. Imorgon blir det nya äventyr, får se vad jag tycker om det efteråt. Hoppas det blir bra! Det är mer och mer som börjar falla på plats. Jag vill bara ha allt klart snart, det tar sån sån tid allting, jätte tråkigt. Men det är kanske bra det också, och har sin fördel!

Tenta idag, och det gick över förväntan!

Nu ska jag sova, och hoppas på att huvudvärken är borta när jag vaknar imorgon. Nedräkningen för hemresa har påbörjatas..

Inga kommentarer: