2009-11-16

Blondiner har roligare

Denna Stockholmsresa har resulterat i att jag är väldigt kortklippt på en sida och i nacken med en så kallad "undercut" som ska vara inne nu, och Teres har även påbörjat ett projekt att få mej blond igen. Får se hur det slutar? Som förra gången kanske då Barbro hade en önskan om Marielle som blond, jag blev då svart igen.. eller kommer jag att stå ut denna gång?
Det är frågan.. den som lever får se =)

Just nu ser det hemskt ut, en fruktansvärt ful färg som är på tok för varm! Men allt för Barbro som har haft denna önskan om Marielle som blondin ett bra tag. Jag ska stå ut tills färgen är bra, för hennes skull, lite för min egen också och för Teres skull som kämpar och gör det på mig. Tusen tack vännen!

6 kommentarer:

Stina sa...

Kommer det inte upp någon bild så man får se resultatet? :)
Kram Stina

marielle sa...

Det kommer kanske en bild när det är helt klart. Just nu ser det bara hemskt ut och inget man vill se =) Kram och trevlig första advent

Stina sa...

Så illa kan det inte vara, själv har jag gått och blivit mörk. det är kul med lite ombyte :)
Kram och tack detsamma

marielle sa...

Jo, så illa är det just nu. På tok för guldigt och varmt. Men jag ska härda tills det blir klart :) Och du är mörk, hur känns det?

Stina sa...

Jo jag har blivit mörk, blev så där kräkless bara en dag. Jag trivs ganska bra, tar ett tag att vänja sig. Dock återstår det att se hur lång tid det tar innan jag vill ha tillbaka blont igen.. Som sagt, Blondiner har roligare ;)

marielle sa...

Det är väl sådär, det går i perioder vad man vill ha för hårfärg. Själv är jag mest rädd för att jag kommer gå tillbaka till det svarta. Men jag ska försöka lova mig själv att INTE färga det svart igen. Dock så vet jag inte riktigt om blondiner har roligare, men jag försöker intala mig själv det ;)