2009-11-29

Länge sedan sist..

Jag har varit frånvarande en längre tid. Och det pga fullt upp med mycket annat. Nu börjar dock saker och ting falla på plats och jag kan snart känna lugnet, i alla fall för en stund. Sen drar det i gång på allvar. Och jag längtar, trots att det kommer ta mycket tid av mitt liv en bra stund framåt.

Det har säkert hänt en del sedan sist. Jag har tagit mig hem från Sthlm, jag är på god väg att bli blondin igen, jobbat på krogen, plockat fram lite jul, Marthin har varit här och hälsat på, jag och Cajsa har bakat negerbollar, jag har lagt in bilderna från pink på datorn, snart läggs kanske någon bild upp här på bloggen också, dom första julklapparna är köpta, jag har testat lite nya produkter som jag ska skriva någon rad, jag har fettat in alla mina skinnskor och skinnväskor så dom ser ut som nya, jag har hunnit med en hel del sedan sist. Jag har hunnit med mycket som jag inte tänker avslöja här heller, inte ännu. Men så småningom kommer det också..

Första advent idag, det är inte klokt vad tiden går..

2 kommentarer:

Janni sa...

... Nu blev man nyfiken!! :)

marielle sa...

Det är lite det som är meningen ;) Men snart så får alla veta..