2010-07-02

Stockholm, igen.

Jopp, nu är det dags igen. Och jag som tycker att jag nyss var där. Om mindre än 3 timmar åker jag.. och det känns faktiskt helt okej den här gången. Ska bli skönt med lite "ledigt". För det är verkligen så jag ser det när jag åker iväg till skolan. Inget jobb, inget pappersjobb, inga måsten, ingen tvättning, ingen städning. Man bara är. Det man eventuellt MÅSTE göra är väl kanske att plugga lite. Men jag ska inte skryta med att jag är speciellt duktig på det heller, egentligen.

Unden veckan finns jag i Jakobsberg om det skulle vara så att någon motförmodan vill mig något, eller kanske till och med vill ses?

Nu ska jag packa, jag har nämligen inte packat en endaste pinal ännu.
Och till er som har semester - jag är inte ett dugg avundsjuk.
Och ni som ska på Skellefteås Stadsfest - er är jag inte heller avundsjuk på. Nej nej nej, inte för fem öre!

Vi hörs under veckan gott folk.
Över & ut!

Inga kommentarer: