2010-09-16

Säsongen är i gång..

.. hockey alltså. Den inleddes sådär, förlust hemma mot Färjestad. Skotten vann dock Skellefteå, 50-19. Men vad hjälper det när man inte gör mål och när man inte vinner? Det är en jäkla tur att det återstår en hel del massa omgångar innan det är dags för något avgörande. Och det bästa av allt är att, jag tror faktiskt att mitt Skellefteå AIK kan bli topp 5 i år. Med lite tur. Och som det stod på klackens banderoll ikväll "tillsammans mot det omöjliga". Sen om det är sm-guld eller något annat. Det låter vi vara osagt, så länge!

Annars då? Jag jobbar som vanligt rätt mycket. Jag är sugen på tatuera mig igen! Ja det är väl egentligen rätt mkt jag är sugen på, men tiden finns liksom inte. Jag håller på bli sjuk, men jag försöker att inte känna efter så mycket. Det hjälper ändå inte!

Fredag imorgon och såkallad helg för många, men som vanligt inte för mig!
Godnatt!

Inga kommentarer: