2010-10-08

Fredag & helg för vissa

Fredag idag och den har bestått av jobb, åkte och kikade på Fridas lägenhet för att se vad det går att göra där allt mest, och det är ju en hel del. Men det kommer bli bra när det är klart! Jag har legat på soffan och hostat, hostat och hostat. Det tar aldrig slut. Jag äter kortison och tar hostmedicin - mollipect & cocillana. Men det ger sig verkligen inte. Kan du gissa hur less jag är på en skala? Förmodligen inte!

Imorgon är det lördag, jag jobbar på salongen, jag jobbar på krogen. Och för tillfället är jag inte alls sugen på krogen. Jag är mer sugen på 30-årsfest. Men det ser inte speciellt ljust ut!

Lite sömn nu så kanske man är människa imorgon, trots allt!
SnyggAnna ska även få fixa min utväxt imorgon, det blir perfekt!

Godnatt!

Inga kommentarer: