2010-10-07

Fredag imorgon..

.. och som jag skrev på facebook så tycker jag att det är fredag var och varannan dag. Mest hela tiden faktiskt!

I helgen väntar jobb, ungefär som vanligt. Men vad gör det när man ändå inte har något annat för sig. Just i helgen dock så hade jag kunnat ha något annat för mig. Fredde har fyllt 30 år och det vankas 30 årsfest på lördag. Frågan är dock om jag ska kunna gå. Jag kommer vara med ett tag iaf, om jag inte lyckas bli ledig från krogen förstås. Vilket förmodligen inte kommer att hända!

Jag har varken träffat honom eller Mia sedan dem flyttade upp till Skellefteå igen, från Karlstad. Så det ska bli fantastiskt kul att se dem. Snart dags för tillökning också, bara 2 veckor kvar. Kul med en tjeja.. det är på tiden :)

Efter en småjobbig dag med mycket värk så ska jag försöka sova. Får se om det går bättre i natt än förra natten! Jag håller tummarna.. jag och hostan säger härmed godnatt!

Inga kommentarer: