2011-03-27

Helgen

Helgen är förbi och det har varit en fantastisk helg! Jobb och hockey igår, en match som AIK mer eller mindre var piskade att vinna, och det gjorde dom. Vilket innebar 2-1 i matcher. Efter dagens bortamatch mot Luleå så står det nu 2-2 i matcher. Matchen sågs på Old Williams tillsammans med trevligt sällskap och ungefär hälften var bakis. Men en mycket trevlig dag ändå! Gårkvällen slutade på Allstar, också den kvällen väldigt trevlig. Trevligare än jag någonsin hade kunnat tro. Stina och Malin var tjejerna som gjorde min kväll, även min kära vän Nuno. Emilia var också en aning inblandad i detta. Jag träffade även en mycket intressant människa ute! Fortsättning följer..(?) Efter att ha varit nykter i 8 månader så måste jag säga att det var trevligt att komma ut lite och med tanke på den tidiga morgonen eller sena natten (06:00) så är det kanske på sin plats att göra en tidig kväll. Det kan behövas. Så godnatt!

Inga kommentarer: