2011-04-17

Kärlekens tunga

En hel vecka har gått sedan sist. Det har varit fullt upp på jobbet och jag har inte riktigt haft tid att skriva. Eller rättare sagt jag har inte prioriterat det! Så vad har hänt? Färjestad har tagit SM-guld och man har surat några dagar, jobbat (som vanligt), igår var vi ut på kanske världens tråkigaste ställe Allstar (men vad gör man när det inte finns så mycket att välja på) kvällen blev trots allt VÄLDIGT lyckad och jag har bara min kära vän Malin att tacka, samt Nuno och Anton som också hade ett litet finger med i spelet, kanske även Leo och Robin en smula. Ca 07:30 imorse kom John Blund och kring 12 var det dags att vakna igen. Dagen har med andra ord varit en lååång dag. Vi startade en film i eftermiddags, 5 min senare sov vi båda två. Det är en bra söndag :) Trött i ögat såhär på kvällskvisten så nu kryper jag i säng. Till Anna för att helblonderas imorgon. Spännande! Sen ska jag vara duktigare på uppdatera denna veckan som kommer. Påskvecka för övrigt. Godnatt!

Inga kommentarer: