2011-04-25

Påskvecka/helg

Jag har jobbat som ett tok fram till i torsdags. Det har inte funnits mycket tid över till någon blogg. Väldigt dåligt. Jag vet!

Torsdagen spenderade vi ute på krogen. En mycket lyckad och trevlig kväll som avslutades på Kågevägen. Ett fint ställe, kul ställe, bra ställe att hänga på på morgonkvisten. Fredag tog jag en paus och höll till i Hjoggböle där det bjöds på tacos. På lördagmorgon blev jag blondare än någonsin och de fula gula nyanserna är nu borta. Tack Anna! Galej på kvällen, en mycket lyckad kväll även detta. Jag börjar få mersmak för att faktiskt gå ut på krogen istället för att jobba. Hur har jag kunnat vara utan detta i nära 4 år. Jag har varit en tråkig människa helt enkelt. Men nu är jag på banan igen :) Söndagen spenderades i Hjoggböle med grillning och sömn på soffan ute i solen. Malin tog ena sidan och jag den andra. Skönt var det! Idag har vi måndag eller söndag, vad vi nu ska kalla det. Och jag har storstädat, putsat fönster, bytt gardiner ja jag har fått en hel del gjort idag. Riktigt nice.

Dom mest använda orden från i helgen måste vara, gott snack, ostbricka & Kågevägen. Bra grejor! Nu säger jag godnatt, jobb imorgon igen efter några dagars ledighet!

Och tack Malin, kul att vi har hittat den gamla goda formen igen!

Inga kommentarer: