2007-10-29

On the road again..

Så har helgen passerat och vi har ännu en gång Måndag.

Marthin har åkt för att jobba och jag är ensam igen. Jag försöker hitta mig ett jobb och söker med både ljus och lykta. Och snart ska jag nog lyckas hitta något!


Helgen har varit lugn, har inte alls hänt speciellt mycket.
Kaif förlorade mot Hammarängen i lördags. Och efter att ha sett bilderna från lördagens lagfest, saknar jag min pappa oerhört mycket! Lika så laget.


På Onsdag kommer Marthin hem och min mamma kommer med sista flyget till Sturup från Skellefteå. Ska verkligen bli jätte kul att hon kommer ner, var ju en månad sedan jag träffade henne nu. Sen kommer jag inte träffa henne fören till jul igen.


Själv har jag suttit och försökt få ihop det med ett flyg hem kring jul. Jag lyckades sådär. Jag åker i alla fall hem till Skellefteå 28/12 och stannar en vecka. Firar nyår i norrland och julen i skåne. Men det ska nog gå bra det också. Lite annorlunda :)

Har suttit och lyssnat på en rafflande match mellan Skellefteå AIK - Luleå Hockey på webbradion. Den slutade 3-3 efter ordinarie matchtid. 4-3 i sudden. Landslaget är offentliggjort. Skellefteå AIK:s Fredrik Lindgren finns med i truppen när Karjala Cup drar i gång 8 November. Även Peter Forsberg kommer att finnas med i årets trupp. Oväntat!?

Snart dags för Marielle att sova, jag som är arbetslös har fantastiskt mycket att göra imorgon :D

Inga kommentarer: