2007-11-09

Idol-fredag


Ikväll har det varit idol och fel kille åkte ut, Christoffer.
Svenska folket gjorde helt enkelt inte det dom skulle ikväll!
Men huvudsaken tycker jag, det är att Amanda är kvar :)

Idag har jag slipat stolar och oljat in dem. Nu är jag måttligt less ska jag säga. Skönt att det är klart nu i alla fall.

Jag har äntligen ringt alla samtal och fixat med alla papper som jag behöver. Fått iväg mailen som skulle skickas till rätt adress.
Så nu återstår bara att se vad som händer, om något händer?

Imorgon spelas en match i div 2 norra damer, KAIF - Vindeln.
Mycket viktigt! Jag håller tummarna för vinst och 3 pinnar.
Tre Kronor har också match imorgon, motståndet står Tjeckien för. Hoppas det går bättre än igår när dom spelade mot Ryssland.

Imorgon kommer Marthin hem, om inte vädret blir sämre och han blir ståendes förstås. Men jag hoppas i alla fall att han kommer hem tidigt!

Annars händer inte så mycket. Malin kommer ner till skåneland 23 november. Det ska bli kul. Det var ju ett tag sedan vi sågs nu. Sen håller jag tummarna för att hon flyttar ner hit till mig efter jul.
Det skulle vara kul! :)

Nu ska jag lägga mej och läsa Amelia och vänta på att Marthin ska komma hem från jobbet! Sen skriver jag nog inte på någon dag.
Kanske på måndag om du har tur ;)

Trevlig helg, gör ingenting som jag inte skulle ha gjort!
Over and out // Marielle
------------------------------------
Klockan 00:21 Fredagkväll/natt

1 kommentar:

M sa...

Jaaa snart kommer jag :D iiihhh