2007-11-08

Vilken dag!

Idag har varit en blandad dag. Har inte fått så mycket gjort, men ändå väldigt mycket.

Ringt flera samtal, skrivit ihop ett brev som ska gå till ett antal högre satta människor och sen vänta och se vad som händer.

Oljat in borden en vända till idag också. Får se imorgon hur resultatet blir.
Jag har hämtat ett till paket från H&M. Allt utom en grej passade.
Det såg ut som jag satt på mig ett tält eller liknande.
Så den måste bytas till en mindre.

Det har varit hockey ikväll också.
Men det var nog ett av det mest bedrövliga jag någonsin har sett.
Sverige blev besegrade av ryssarna med 3-1.
Sen måste jag nog säga att Bengt-Åke borde byta ut Liv mot Hadelöv ;)
I övrigt var det väl bara, enligt mig iaf Kenny Jönsson och Linus Videll som var bra. Hoppas dom kommer igen nu och gör en kanonmatch på lördag.

Imorgon är det fredag, undra vad som händer då? Ingenting förmodligen.
Men lika bra är det. Det är ganska skönt när man inte behöver göra något.
Dock så ska jag olja in stolsbenen och se idol. Men det är nog allt.
Vad jag vet just nu i alla fall :)

Nu ska jag ringa Marthin och se om han snöat in efter vägen, sen sova.

Nu blir det kväller, godnatt // Marielle

Inga kommentarer: