2007-11-21

Happy day

Onsdag idag och halva veckan har gått. Nu är det bara imorgon Torsdag kvar, sen kommer Malin på Fredag.

Idag har det varit ännu en lugn dag. Var ner på banken en sväng, har ringt några samtal och sen bara tagit det lugnt. Fick dock ett trevligt samtal. Jag ska provjobba på Måndag och Onsdag till veckan, jag ska första gången få träffa några brukare. Det ska bli spännande!

Har pratat med Tess idag. Och tur var det, hon fick mig på bättre humör och peppade mig för utbildningen i Stockholm. Det kändes genast mycket bättre och jag blev mer positiv till Stockholm och utbildningen igen. Vi pratade om vad vi ska hitta på när jag kommer upp och hälsar på. Det kommer bli jätte trevligt, jätte mysigt!

Fotboll ikväll, ska bli spännande och se om Sverige lyckas knipa åt sig Em-platsen inför EM 2008. Bonde söker Fru ikväll också. Det är fortfarande lika underhållande!

Har fått se Ida idag också, dock bara på bild. Hon har klippt sig, kort. Allt hennes långa tjocka hår är borta och hon har dessutom bytt hårfärg. Hon blev såå jätte fin.. verkligen!


På aftonbladet firar dom att Em platsen är på svensk mark. Finns nog en viss risk för fest i natt för svenska landslaget i fotboll. Vilket dom kanske är värda efter allt som varit på sistone?
Det är bara gratulera Zlatan, Lagerbäck och de andra grabbarna :)


Nu ska jag se Fråga Olle, får se om jag lär mej något nytt även idag kanske? Och resultatet så här efter programmet är att jag inte lärde mig något alls faktiskt. Tro det eller ej!

Nu väntar bara sängen, ögonlocken börjar vara lite smått tunga känner jag.
God natt, händerna på täcket!

----------------------------------------------------------------------------------

" There was nothing to compare too
I know everything changes
All the cities and faces
But I know how I feel about you
There's a mountain between us
But there's one thing i'm sure of
That I know how I feel about you "


Inga kommentarer: