2007-12-03

December

Så har vi kommit till December månad, sista månaden på 2007.

I helgen har vi varit på julbord i Malmö på Amiralen, med åkeriet där Marthin jobbar.
Det var trevligt, mycket julmat. Synd och säga att det var gott eftersom jag inte är så där jätte förjust i allt som finns på bordet kring jul. Men det var bara le, vara glad och äta lite grann i alla fall. Drycken ingick också, hela kvällen dessutom. Det blev vin, öl, konjak och mycket annat :)

Söndagen blev dock väldigt lugn, vi plockade fram lite jul och bara myste. Det blev med andra ord en riktigt skön söndag. Vilket behövdes efter en låång Lördag.

Måndag idag och jag har jobbat. Jag började 06:45 imorse och jag var inte alls sugen på kliva upp när klockan ringde 05:30. Men vad spelar det för roll, när man måste? Det gick i alla fall bra och tiden gick rätt fort och jag fick gå hem. Snart ska jag börja packa inför Sthlmsresan, lyssna på hockeyn tänkte jag göra också. Om man nu vågar med den form som AIK är i just nu. Dom möter Timrå borta, så det kanske är lika bra att man låter bli, jag vet inte?

Imorgon åker jag som sagt till Sthlm & Uppsala för att hälsa på Teres och sen träffa lite olika människor runt i kring jobb och utbildning. Det ska bli kul :) Men det roligaste ska bli att få träffa Tess igen. Det känns som det är år och dagar sedan..


Nu ska jag gå och se vad min sambo pysslar med.
Jag hör bara hur han svär där ute i köket..
På återseende, efter Sthlm och Uppsala.
Det vill säga om en vecka! // Marielle
---------------------------
Klockan 22:46

Det luktar Kvalserie..
---------------------------

Inga kommentarer: