2007-12-19

Vi närmar oss sakta men säkert..

Det är Onsdag idag och vi har kommit en dag närmare julafton.. 5 dagar kvar.

Idag har det som vanligt inte blivit mycket gjort. Jag har städat lite, gått en promenad, hälsat påMarthins farmor, ja det är väl ungefär det. Sett Bonde söker fru också förstås. Dagens avsnitt handlade om vad som har hänt efter programmet, vilka som fortfarande var tillsammans och inte, eventuella bröllop och eventuella barn. Vilka som skulle hålla ihop och vilka som inte skulle göra det, ja det hade man ju mer eller mindre räknat ut. Kul och se att dom två paren som fortfarande är tillsammans är lyckliga och verkar ska satsa på deras förhållanden.

Igår vann AIK borta mot Luleå. Vilken skräll, i alla fall i mina ögon. Det trodde jag inte! Det var som mot HV 71 förra Lördagen en mycket viktig seger. En sådan där så kallad 6 poängsmatch. Det skulle vara skönt med en sista seger innan uppehållet, hemmamatch mot MoDo på Torsdag. Jag tror på seger! Sen återstår bara två matcher under 2007 och sen kommer AIK ut till andra delen av elitserien och är starkare än någonsin.

Ikväll ska jag försöka göra en tidig kväll och hoppas att tandvärken i min visdomstand har gått över till imorgon. Det är hockey igen imorgon och då är jag förmodligen tillbaka och skriver någon ointressant rad om dagen och säkert om något annat också.

Bilden på detta öga hör egentligen inte till inlägget. Men jag ser något i bilden som gör att jag gillar den och ville att den skulle finnas med i dagens inlägg.

God kväll och ha det fint så länge. Ciao

Inga kommentarer: