2008-02-15

Fredag och ännu en seg dag

Fredag och vi har helg igen. Dagen har gått väldigt segt. Dagen på jobbet lika så. Jag hade En make på hela dagen. Och kanske fem kunder som var in i butiken. I Malmö. Hur är det möjligt? Det har varit så sjukt lite folk idag. Har folk slut pengar?
Eller vad är det frågan om..

Om enbart några timmar är det dags för mitt hår att ta lite skit. Det ska mixtras med, det ska klippas och donas. Just nu hoppas jag mest på att slutresultatet blir som det är tänkt. Det blir väldigt tråkigt annars och förmodligen en väldigt besviken Marielle. Om ca 15 timmar vet vi hur det blev och jag erkänner att jag är nervös!
Kvällen har varit väldigt lugn. Jag har duschat sedan jag kom hem, sen städat lite, sett lite tv. Annars ingenting faktiskt. Och det är såå skönt. Karl-Petter är min fortsatta idol i Lets Dance. Och vilken söt tjej han har skaffat sig. Kul :)

Jag glömde skriva i gårdagens inlägg att jag skickade en alla hjärtans dag hälsning till pappa och mamma i Norra Västerbotten. (Skellefteås lokaltidning.)
Jag vill skicka en alla hjärtans dag hälsning till min pappa Gunder och mamma Therese för att ni är bäst och alltid ställer upp på mig.
Bättre föräldrar finns inte! Jag älskar er!
Snart ses vi, puss och kram från Marielle

Några timmars sömn nu innan jag ska kliva upp och ge mig iväg till frissan.Och snart kommer Marthin hem också. Myys!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lägg ut bilden på nya Marre nu vännen! Kram Lillan