2008-04-11

RÖGLE BK

Så har även denna vecka gått. 3 dagars kursande och föreläsningar och 2 dagars "ledigt". 2 dagar som jag har försökt arbeta på min affärsplan. Vilket går så där. Det åker runt i mitt huvud och jag vet varken bu eller bä. Men det ska nog klarna så småning om, tror jag.

Jag har tränat i veckan, jag har förstört pengar, tagit på mig att coacha på foursomecup, provjobbat på Make Up Store och fick jobbet. Jag ska faktiskt hämta schemat redan idag. Så inom en snar framtid är det där ni kommer att stöta på mig. Spännande!

Så har vi fredag idag och foursome börjar. Vi har match klockan 19:00 och 21:45. Den som vill får komma och kika, vi håller till på/i kaplanskolans gymnastiksal. I övrigt vet jag faktiskt inte riktigt hur helgen kommer att se ut. Det verkar bli fest imorgon, Lördag när cupen är avslutat. Vilket kan bli trevligt om vi har tur =)

Idag Fredag ska jag försöka göra lite vettiga saker. Bland annat ringa och få lite tips och ideer om både det ena och det andra, hämta mitt schema på Make up store, hämta min mobil som har varit på reparation, gå och köpa något för mina fruktansvärt torra läppar och sedan avsluta min otroligt spännande dag på systembolaget, för att sedan gå hem och ladda för cupen.

Jag saknar Marthin, och jag hoppas att han kommer upp till mig snart. Men han är duktig som är hemma och jobbar, för att snart kunna komma upp och stanna ett längre tag.

Sen till något stort. De två lag som spelar i Elitserien nästa säsong blev: Brynäs som får fortsätta att ånga på i finrummet. Men framför allt så klarade Rögle av att ta steget upp. Dom hade minst press på sig och spelade mest avslappnat och med Kenny Jönsson i spetsen så blev det vinst mot Mora som får kriga i allsvenskan nästa säsong. Det var kul och se vad Rögle presterade igår.
Ett STORT grattis till dom!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mej redo för att gå ner på stan.. Trevlig helg, sup och svälj!



Inga kommentarer: