2008-05-09

Come on baby..


Så har vi Torsdag igen och imorgon är det helg. Torsdag innebär ledig dag och jag har faktiskt fått en hel del vettigt gjort idag. Vilket känns kanon! Morgonen var lite seg, men när jag väl kom igång så gick dagen fort. Jag har skaffat företagstelefon & nummer, mail, beställt visitkort, varit på banken, skrivit ansökan för F-skattsedel och slutligen fått iväg mina papper till polisen angående midsommarafton 07. Jag känner mig väldigt duktig efter att ha gjort allt detta idag. Bara därför ska jag lyxa till det imorgon. Jag ska på manikyr. Och då tänker säkert vissa av er, varför går hon på manikyr som är utbildad nagelterapeut? Men då tänker jag tala om varför. - Jo för att det är dubbelt så skönt när någon annan utför det. Just därför ska jag gå och betala för detta. Jag har intalat mig själv idag att jag faktiskt är värd det.

Sverige mötte Danmark i kvällens match i hockey. Det blev vinst, en stor sådan dessutom. 8-1.

Imorgon är det fredag och jag jobbar på krogen i helgen igen. Tvådagars även denna gång. Trevligt med lite pengar på kontot. Det är alltid välkommet! På lördag är det middag med laget. Kan bli trevligt att få höra vad som händer till nästa säsong och vad alla har tänkt. Jag tror och hoppas att KAIF har ett bra lag till hösten. Den som lever får se..

Jag har gått och skaffat mig lite nya favoritlåtar också som jag tänkte skriva ner.

Takida - Curley Sue
Leona Lewis - Better in time
Kate Ryan - Ella Ella
Daughtry - Over you
Petter - Goda dagars magi
Madonna - 4 minutes
Jordan Sparks - No air
Rihanna - Push up on me
--------------------------------

"Det finns ingen större kärlek än den som stannar kvar, fast det inte ser ut som att det finns något att stanna kvar för."

Inga kommentarer: