2008-05-13

Make It


Så har helgen gått och det är redan tisdag igen.
Dagarna bara springer iväg. Inte för att det gör mig något.
Då får jag snart åka ner till skåne igen =)

Helgen spenderade jag på jobbet, det vill säga krogen. Det gick bra. Helgen var fort över och ny vecka. I måndags det vill säga igår, hade jag skola/kurs. I övrigt blev det inte så mycket gjort. Det blev tvättat lite, och några praktiska saker blev gjorda. Jag har jobbat med min affärsplan så nu börjar det ta sig. Det blir bara bättre och bättre. Jag fick schemat från KICKS också, så nu vet jag hur jag ska jobba i sommar. I alla fall på det stället. Jag bokade biljetten ner till skåne också. Redan 3 juni åker jag, och kommer väl hem ca en månad senare skulle jag tro.

Idag tisdag har jag också fått lite vettiga saker gjorda. Jag hämtade två paket på posten imorse, tog en promenad, åkte till Skelleftehamn och köpte ett par skor, i storlek 35. Det är inte stort! Jag avslutade med en sväng på stan. Vi kikade lite i affärer men hittade ingenting. Vilket kanske var lika bra eftersom ekonomin inte är den bästa just nu. Senare ikväll tog jag en kaffe med Olle på Waynes, trevligt. Och nu sitter jag med min affärsplan, igen. Jag gör inget annat än sitter med den känns det som. Men så kanske det ska vara när man ska starta eget. Jag misstänker att jag håller på bli sjuk också. Har ont i huvudet och i halsen. Men det kanske går över så småningom. Jag får hoppas på det.

Jag måste berätta något annat kul. Jag fick ett mail igår. Av en modellagentur. Haha. Dock så misstänker jag att dom har mailat till fel person. Jag svarade, så det återstår att se om jag får något svar tillbaka. Annars kan jag inte förstå vart dom har hittat min mail och inte heller vart dom kan ha sett bilder på mig eller hittat mitt namn. Ja detta är ett mysterium. Fortsättning följer..

Nu ska jag börja göra mig klar för sängen tror jag. Det är ju bra om man gör en tidig kväll en gång den här veckan i alla fall.
På återseende. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika kul att träffa dig! Lika fin och fräsch:-)
Tycker om du!
Lillemor