2008-10-27

Måndag

Helgen är överstökad och det är måndag igen. Fredagen jobbade jag först hela dagen på VILA, för att sedan bjuda Lindy på middag på kvällen. Det blev lax. Sedan kom Marthin hem på natten. I lördags var vi ner på stan en sväng med Kerstin och Nuno. Jag jobbade på krogen på kvällen och Marthin drack öl med några av våra arbetskamrater. Söndag var Marthin bakis, men vi gick ner på Johanna i Parken och käkade brunch. Sedan hem igen för att ligga på soffan hela kvällen tills vi flyttade oss till sängen och skulle sova för natten.

Imorse for Marthin iväg och hämtade sina vinterdäck, sedan sov vi en stund till innan vi klev upp för att göra oss redo för dagens arbete. Jag har varit på VILA hela dagen och Marthin har åkt ner mot Sthlmstrakten igen. Ikväll blir det inte mycket gjort ska jag vara ärlig och säga. Huvudet värker, jag är ensam och det är mycket tråkigt. Så just därför ska jag tända ljus, bara se på tv och slappa, möjligtvis också hålla mig uppdaterad på resultaten i hockeyn. Kanske skriva något makeup tips, om jag kommer på något bra att skriva om. Sedan ska jag göra en tidig kväll tror jag. Som omväxling. Det blir nämligen en lång arbetsdag imorgon.

Inga kommentarer: